woensdag 18 november 2009

Granny squares

Nog maar eens een projekt erbij. Katoen is van Schachenmayer Nomotta Catania. Heb wel spijt dat ik de lapjes niet onderling tijdens het haken meteen aan elkaar heb gehaakt. Ik naai ze dus aan elkaar. Daar kruipt extra tijd in. Nou ja, pech gehad. Oei en wat een werk zal ik hebben om alle draadjes weg te stoppen. Ik weet je kunt ze ook meteen meehaken en op die manier weg werken, maar bij mij moet het goed gebeuren. Dat wordt dan verstand op nul zetten. Een mooie klus op een warme zomeravond. In totaal moet ik 209 blokjes haken (11x19 rijen), voor een plaid. Zoals je misschien kunt zien, haak ik een blokje met allerlei verschillende kleurtjes, afwisselend gelegd naast een blokje bestaand uit een gemeleerd bruin/beige garen. Elk blokje eindigt met een toer donkerbruin.
Dit projekt ligt (ook) even stil vanwege de babydeken en mijn grannysjaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten